reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Porubän

Michal Porubän

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  2 032x

...zrnko piesku s jedinecnou strukturou v mori dalsich miliard inych originálov, ich osudov a pribehov...Som kto som, so vsetkým dobrým aj tým menej, človek čo má rád úsmev...pozitívnu energiu...a verí, že vsetko sa dá ked sa chce.Fandím hokeju, futbalu a dobrému jedlu, používam kritické myslenie a nie, nie som neomylný :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

"Prečo práve moj tata?!....prečo?!"...a odpoveď neprichádza...

Michal Porubän

"Prečo práve moj tata?!....prečo?!"...a odpoveď neprichádza...

...a ani nikdy nepríde, pretože snáď ani BOH netuší, že Prečo?!. Tie nevinné modre oči plné sĺz a nevýslovného bôľu sa ma to nemo spýtali dnes 1000 krát.....ústa to vyslovili s chvením, prehĺtajúc slanú slzu. Som bezmocný, šokovaný a hľadiac do tých očí absolútne neschopný a nekompetentný odpovedať...Tak prečo si tá čierna zubatá vzala jej tatka, skoseného mrazivým a rýchlym infarktom bez akejkoľvek šance na záchranu?!...no steny mlčia...a odpoveď neprichádza

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 333x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu